New Page 1

وبلاگ مهدي

hi, welcome

Specific thank's for choice my webloge

Wednesday, June 18, 2008

today is my day and just mine



امروز را به نام من نوشته اند !.........
امروز روز منه , بالاخره قرعه به نام من افتاد. باید نهایت استفاده رو از امروز ببرم ...... امروز می خوام زودتر از همیشه بیدار شم . ولی قبل از اینکه از جا بلند شم می خوام یک کم با خودم خلوت کنم , یه قرار مدارایی با خودم بذارم , یه قولایی به خودم بدم . می خوام پیش خودم ریش گرو بذارم . پس باید یه کاری کنم که پیش خودم شرمنده نشم !........ بعد پرده ها رو کامل کنار می زنم , پنجره رو باز می کنم و یه نفس عمیق می کشم , طوری که شش هام حال بیان واز هر جی آلودگیه پاک بشن .امروز باید وجودم از هر بدی و نا پاکی بری باشه ..........
امروز می خوام یه جور دیگه زندگی کنم یه جور جدید . اون طوری که دوست دارم , البته ضمن در نظر گرفتن قوانین و احترام به حقوق دیگران......... .
امروز می خوام از دریچه قلبم دنیا رو نگاه کنم , می خوام خوبیهاشو نگاه کنم و از بدی هاش درس بگیرم , بدون دلسردی , پرخاش و غرغر ! ........ امروز می خوام توجه ام به رنگهای خوب دنیا باشه , رنگهای روح بخش و جون دار . راستی به نظر تو دنیا چه رنگیه ؟ خوشبختی چی ؟.......
فرانسوی ها می گئ خوشبختی صورتیه !....... اما به نظر من هر کس میتونه تو عالم خودش , برای اون یه رنگ انتخاب کنه .......... من امروز می خوام زندگی جدیدی رو به خودم هدیه کنم...... . امروز می خوام یه گیاه همیشه سبز بکارم .می خوام عادت های بدم رو کنار بذارم , تصمیم جدی بگیرم . امروز می خوام با اخلاق خوبم همه رو شرمنده کنم . می خوام همه رو ببخشم , می خوام دست از گله و شکایت بردارم . امروز می خوام به دوستی که خیلی وقته ازش خبر ندارم یه سری بزنم . می خوام برای عزیزم بی مناسبت گل بخرم . به بچه ها لبخند بزنم و به بزرگ تر ها احترام بذارم .............
امروز یه روز استثنائیه ! امروز رو از دست نده ! فقط همین امروز رو !............
امروز می خوام چیزایی که بهشون احتیاج ندارم و جام رو تنگ کردن , به کسایی بدم که به کارشون میاد . امروز می خوام یه خونه تکونی حسابی کنم , همه اتاقم رو همه دلم رو !....... پس فقط همین امروز چیزای غیر ضروری ممنوع ! بی حوصلگی , افسوس , درد , کینه , غرور , حسادت , دروغ , لجبازی , فضولی و ... ممنوع !...........
امروز هیچ چیز کوچیک و بی ارزشی نمی تونه منو ناراحت کنه ! .......... امروز میخوام برای خودم و خدام زندگی کنم ! امروز می خوام بهترین بنده خدا باشم , یه جوری که خودشم کیف کنه !.....
امروز می خوام به اولین قاصدکی که می بینم یه پیغام بدم تا بیاد و حرفایی رو که همیشه می خواستم بگم و نتونستم , برات بگه . بعد بسپرمش دست باد . فقط امروز قاصدک رو رد نکن !.........

امروز خیلی خوب گذشت ! جوری که همیشه می خواستم ...! حالا دیگه آخر شبه . اما امروز چه فرقی با روزای دیگه داشت ؟! خورشید سر ساعت طلوع کرد سر ساعت غروب ! همه چیز سر جای خودش بود ! هر چی به دورم نگاه می کنم هیچ تغییری نمی بینم ! همه چیز مثل سابقه ! پس تغییر کجا بوده !؟ .........
خوب که فکر میکنم , می بینم امروز هیچ تفاوت و تمایزی با روزای دیگه نداشت و تنها چیزی که فرق داشت و مثل قبل نبود , خود من بودم !.......
امروز اگه روز خاصی بود برای این بود که من آدم خاصی بودم . امروز رو من ساختم !..... من تغییرش دادم ! ...... یعنی قبلا هم می تونستم این کارو کنم !؟ چرا تا حالا به این فکر نیفتاده بودم؟! چه روزایی رو از دست دادم ! حیف ...... ! ولی هنوز دیر نشده ! هنوز زندگی جریان داره !....... اگه من امروز روزم رو تغییر دادم پس حتما میتونم روزای دیگه رو هم تغییر بدم ! امروز من تونستم , چون من خواستم ! پس همیشه می تونم اگه بخوام !.......اگه من بخوام نا ممکن , ممکن می شه !....... پس حالا می تونم بگم هر روز , روز منه ! هر روز قرعه به نام من می افته و هر روز رو به نام من می نویسن !........ زندگی هم مثل همیشه خوشگله ! .....................


No comments: